Heja DOF

Det finns en hemlig förening i Sverige som kallas för DOF.
Denna extremt selektiva klubb grundades 2004 av Robban och Nicke i v-ås
under en eftermiddag över en god grogg. Fåtal har fått ingå i medlemskap
men nu finns mr J.W med i gemenskapen. Vi har nu börjat visa oss i dags ljus
och släpper därmed namnet öppet.
DOF= Day Of Fun.
Klubben jobbar för mäns rättigheter i samhället och att få bete sig som män.
Roliga resor planeras tex fotbolls landskamper, kryssningar och 5 kamper.
Det viktiga är att vi gör vad som faller oss in just då.
 


Här följer några viktiga punkter på mötesdagar.

1 Linne är ett rek plagg att bära på möten
2 Välkomst grogg är ett måste.
3 Finns ingen övre promille gräns
4 Mat är överskattat (intas snabbt för att inte ta tid av aktiviteter)
5 Om inte dagen har ett mat tema.

Ja ni ser, man vet aldrig vad som händer när vi träffas.
Snart är det dags igen hoppas jag.

Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Orr

ANSÖKER OM MEDLEMSKAP.

Är utbildad lekledare sedan 1974. Har varit fotbollstränare och hockeytränare. Kan öppna en öl och blanda grogg. Även på fickljummen cognac och fruktsoda som jag lärde mig utanför folketshus i Vikmanshyttan. 1970. OSA snarast.

Hälsningar Storbjörn från Norr

2011-03-04 @ 20:58:14
Postat av: R

Haha, världsklass på er båda! Som jag ser det duger farsans kvalifikationer mer än väl. Vikmanshyttan på 70-talet var nog ingen lek. Jag är åter på svensk mark imorgon, då får vi börja planera nästa aktivitet.. ha en skön kväll! Återkommer med röster.(vår låt måste väl ändå vara love generation Nicke? Klassrefräng!)

2011-03-05 @ 19:01:18
Postat av: Torbjörn Orr

Hello DOF brothers. Tröjan har anlänt. Känner mig stolt över medlemskapet. SAC är en ära att förvalta.

Frugan undrade vad jag köpt för reklam T-shirt.

You all know. Tack för en trevlig jobb och kortkväll senast i Macksta.

Storbjörn avlägsen släkting till Storerik i Svartliden.

2011-03-30 @ 18:21:49
Postat av: Torbjörn Orr

Är det inte dags för en DOF träff snart. Men vi kan vänta tills nickes DOF froggebod är klar med bastu och relax och en 60 tums TV?



Storbjörn

2011-06-16 @ 01:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0